Service Level Agreements in juridisch perspectief voor contractmanagers

In deze eendaagse training leer je alles over de juridische kant van SLA’s. Alle belangrijke onderwerpen voor een SLA komen aan de orde, zodat je SLA's kunt opstellen en beoordelen. Naast een checklist en voorbeeld SLA's krijg je een stappenplan voor de implementatie en het managen van SLA’s.

Download deze brochure Boek deze training

Waarom deze training

  • Om SLA’s als onderdeel van je contracten goed te kunnen managen
  • Om SLA’s te kunnen te kunnen opstellen en beoordelen
  • Om complicaties en risico’s in SLA’s te kunnen herkennen en beheersen
  • Om grip te krijgen en houden op SLA’s
8,5
  • Wat leer je
  • Voor wie
  • Algemeen
  • Programma
  • Prijs
  • Data, locaties en inschrijven
  • Een plaats reserveren
  • Gerelateerde trainingen
Wat leer je

Na deze training kun je

  • de belangrijkste begrippen in en rond SLA’s en Service Level Management benoemen;
  • de juridische complicaties en risico’s in een SLA onderkennen;
  • bepalen welke  (juridische) onderwerpen in SLA’s moeten staan.
Voor wie

Bedoeld voor

Contractmanagers en anderen die in korte tijd willen leren om vanuit juridische perspectief SLA’s op te stellen, te beoordelen en te managen.

Voorkennis

De training gaat uit van HBO denk- en werkniveau. Er is niet beslist voorkennis vereist, maar het verhoogt het rendement van de training als je in het vakgebied van contractmanagement werkzaam bent en al met SLA’s gewerkt hebt.

Als je ook de training ‘Juridische Zaken voor contractmanagers’ wilt doen, heeft het de voorkeur om die training eerst te doen.

Algemeen

Duur

Eén dag van 9.30 tot 17.00 uur.

Materiaal

Als cursusmateriaal ontvang je een PDF en indien gewenst een cursusmap van de gepresenteerde sheets, opdrachten en oefeningen, naast voorbeeldcontracten en een checklist.

Werkvormen

De theorie wordt afgewisseld met discussie over je eigen situatie en oefeningen/opdrachten.

Gespecialiseerde trainer

De training wordt verzorgd door Robert Grandia, advocaat bij Advocatenkantoor Legalz, met als specialisme (ICT-)contractrecht. Hij is een ervaren praktijktrainer, vooral in trainingen aan contractmanagers. Hij is  bestuurslid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Contractmanagement (NBCM) en geeft regelmatig les aan HBO (Hogeschool Rotterdam) en postdoctorale opleidingen (advocatenberoepsopleiding Nederlandse Orde van Advocaten).

Programma

Programma

  • Inleiding SLA en Service Level Management
    • Achtergrond en functies van SLA’s
    • Service level management: begrippen en werkwijze
    • SLA’s in de context van de contractuele relatie tussen de partijen
  • De inhoud van de SLA: onderwerpen die in een SLA dienen te zijn opgenomen, zoals
    • DAP
    • herziening SLA
    • beschrijving dienstverlening
    • monitoring
    • auditing
    • rapportage en evaluatie
    • wederzijdse verplichtingen en randvoorwaarden
    • geheimhouding
    • geschillen
    • etc.
  • Stappenplan voor het implementeren en managen van Service Level Agreements
Prijs

Kosten

De prijs bedraagt € 725,- exclusief 21% btw.

Dit bedrag is inclusief de kosten voor locatie, koffie, thee, lunch en cursusmateriaal.

Data, locaties en inschrijven

Service Level Agreements in juridisch perspectief voor contractmanagers

06-03-2019  09:30
NBC Congrescentrum
Nieuwegein

Boek deze training

Een plaats reserveren

Optioneel een plaats reserveren

Wil je zeker zijn van een plaats op de uitvoering van jouw keuze?

Schrijf dan in via ‘Boek deze training’ en vermeld in het Opmerkingen veld dat het een optionele (voorlopige) inschrijving betreft. Wij houden de plaats dan voor je vrij.

We gaan er vanuit dat je een optionele inschrijving binnen twee weken definitief maakt. Dit kun je doen door een e-mail te sturen aan secretariaat@cmpartners.nl.

We zullen een optionele reservering nooit verwijderen zonder eerst met jou te overleggen.

Gerelateerde trainingen
"Korte, krachtige training om te leren Service Level Agreements op te stellen en te beoordelen op de juridische aspecten."

Download brochure

  • We zijn benieuwd naar je bevindingen. Om je te helpen bij je opleidingskeuze, nemen we eerdaags nog even contact met je op.

Bel mij terug